Przejdź do menu Przejdź do treści

Zaproszenie do udziału w projekcie

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie organizowanym pod hasłem „Praca zdalna z młodzieżą w kryzysie emocjonalnym” głównym celem jest ukazanie w przystępny sposób i upowszechnianie wiedzy z zakresu psychologii kryzysu, interwencji psychologicznej i pedagogicznej oraz psychologii pozytywnej, coachingu i mentoringu, rozwijania relacji w grupie. Rozwijanie umiejętności pracy interwencyjnej w warunkach zdalnych z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych, terapeutycznych oraz aplikacji i funkcjonalnych narzędzi on-line, ale przede wszystkim budowania odporności psychicznej.

Co się będzie działo w ramach projektu?

Projekt zakłada realizację 4 edycji warsztatów. Każda edycja to cykl 7 warsztatów (6 zdalnie, 1 stacjonarnie).

Tematyka warsztatów obejmuje: ABC pomocy psychologicznej; Motywowanie i narzędzia coachingowe; Budowanie odporności psychicznej; Mediacje i radzenie sobie z konfliktami; Drama edukacyjna i Teatr Forum; Zarządzanie stresem i emocjami. Ostatni warsztat nosi nazwę syntetycznego i odbędzie się stacjonarnie.

Ponadto każdy uczestnik będzie miał możliwość do skorzystania z indywidualnej superwizji z wybranym trenerem).

Przy współpracy z trenerami i superwizji każdy uczestnik przygotuje „Plan autorozwoju” do wdrożenia
we własnej pracy (w organizacji/ instytucji) na podstawie wiedzy, umiejętności i doświadczeń zdobytych
w Projekcie. Miesiąc po ostatnim warsztacie w każdej edycji trenerzy będą kontaktować się z uczestnikami
w celu zdobycia informacji o postępach i realizacji przyjętych Planów oraz by udzielić niezbędnego wsparcia.

Co jest warunkiem wzięcia udziału?

Aby wziąć udział w projekcie trzeba możliwie najszybciej wysłać uzupełniony formularz zgłoszeniowy
z pozostałymi dokumentami (patrz w zakładce REKRUTACJA). Każda edycja to jedynie 20 miejsc dla kandydatów. Liczy się kolejność zgłoszeń. Uczestnicy, którzy wyślą zgłoszenie po przekroczeniu limitu osób zostaną wprowadzone na listę rezerwową.

Drugim warunkiem jest działalność na rzecz dzieci lub młodzieży w ramach pracy (szkoła, świetlice, placówki oświatowe, centra młodzieżowe, stowarzyszenia, kluby, fundacje, inne organizacje i instytucje).

Jaki jest koszt udziału w projekcie?

Projekt w 91% jest finansowany ze środków programu „Społeczna odpowiedzialność nauki Ministra Edukacji i Nauki” oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Uczestnicy wnoszą jednorazową opłatę rekrutacyjną w wysokości 60 zł. Wpłata jest jednoznacznym potwierdzeniem chęci udziału w projekcie.

W rekrutacji udział mogą wziąć wszyscy, których działalność jest skierowana na pracę z dziećmi i młodzieżą, szczególnie w obszarze wsparcia, rozwiązywania sytuacji trudnych, edukacji, interwencji.

Liczba miejsc ograniczona (20 uczestników).
LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ i poprawność rejestracji.

Termin:

Nabór w projekcie do I edycji
od 17.01.2022 do 31.01.2022 do godz. 15.00

W rekrutacji brane są pod uwagę tylko kompletne zgłoszenia, zawierające:

  1. wypełniony formularz zgłoszeniowy;
  2. podpisaną klauzulę informacyjną;
  3. potwierdzenie wpłaty 60zł*.

Dokumenty w zakładce „do pobrania

Dokumenty należy złożyć:

a) osobiście na adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie,
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Dział Nauki, pok. 104

LUB

b) pocztą e-mail na adres: aktywnizpasja@up.krakow.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc e-mail na adres:

aktywnizpasja@up.krakow.pl,
pod numerem telefonu: (12) 662 62 84 u p. Agaty Marczek-Ludwikowskiej
oraz u kierownika projektu Anny Dudy (annaduda@up.krakow.pl)

Jak dokonać wpłaty?

Kandydat wpłaca jednorazowo kwotę 60zł na konto projektu:

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Nr 34 1240 6292 1111 0011 1047 0440
z tytułem przelewu: projekt Aktywni z pasją (imię i nazwisko)

„AKTYWNI Z PASJĄ – Praca zdalna z młodzieżą
w kryzysie emocjonalnym” projekt finansowany
ze środków programu  „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki  oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie