REKRUTACJA
W rekrutacji udział mogą wziąć wszycy, których działalność jest skierowana na pracę z dziećmi i młodzieżą, szczególnie w obszarze wsparcia, rozwiązywania sytuacji trudnych, edukacji, interwencji.
Liczba miejsc ograniczona (20 uczestników).
LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ i poprawność rejestracji.
Termin:
Nabór w projekcie do IV edycji / NABÓR ZAKOŃCZONY
od 24.09.2022 do 15.10.2022 go godz. 15.00
Nabór w projekcie do III edycji / NABÓR ZAKOŃCZONY
od 01.09.2022 do 27.09.2022 do godz. 15.00
Nabór w projekcie do II edycji / NABÓR ZAKOŃCZONY
od 07.02.2022 do 07.04.2022 do godz. 15.00
Nabór w projekcie do I edycji / NABÓR ZAKOŃCZONY
od 17.01.2022 do 31.01.2022 do godz. 15.00
W rekrutacji brane są pod uwagę tylko kompletne zgłoszenia, zawierające:
- wypełniony formularz zgłoszeniowy;
- podpisaną klauzulę informacyjną;
- potwierdzenie wpłaty 60zł*.
Dokumenty w zakładce „do pobrania„
Dokumenty należy złożyć:
a) osobiście na adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie,
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Dział Nauki, pok. 104
LUB
b) pocztą e-mail na adres: aktywnizpasja@up.krakow.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc e-mail na adres:
aktywnizpasja@up.krakow.pl,
pod numerem telefonu: (12) 662 62 84
oraz u kierownika projektu Anny Dudy (anna.duda@up.krakow.pl)
Jak dokonać wpłaty?
Kandydat wpłaca jednorazowo kwotę 60zł na konto projektu:
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Nr 34 1240 6292 1111 0011 1047 0440
z tytułem przelewu: projekt Aktywni z pasją (imię i nazwisko)
Jeżeli potrzebujesz faktury, zaznacz to w mailu! Fakturę otrzymasz na zakończenie projektu, lub inaczej po wcześniejszym ustaleniu.
*w przypadku niezakwalifikowania się do projektu wpłata zostanie zwrócona na konto kandydata lub za zgodą uczestnika przeniesiona na poczet udziału w kolejnej rekrutacji.
*rezygnacja z projektu zgłoszona do trzech dni przed rozpoczęciem projektu pozwala na zwrot wpłaty na konto kandydata. Przekroczenie tego terminu uniemożliwia zwrot środków.